Webinaret sändes 28 mars 2019 - fyll i formuläret så får du tillgång till en inspelad version direkt.

 

Konkurrensen i e-handelsbranschen hårdnar och marginalerna minskar. Att erbjuda ett unikt kundvärde och hålla marginalerna är en stor utmaning som alla e-handlare idag brottas med.

 

Trots detta väljer många e-handlare att bedriva egen IT-utveckling istället för att fokusera till 100 % på sina kunder.

Carismar har 15 års erfarenhet som e-handelsleverantör och har därigenom fått möjligheten att vara med om många lyckade satsningar, men också några mindre lyckade.

Under det här seminariet delar John Larzon från Carismar med sig av erfarenheter kring hur man kan jobba med det centrala delarna i organisationen för att kunna ha 100 % fokus på att bygga kundvärde och kundlojalitet.

Patrik Müller från DIBS bidrar med inspiration kring några av de senaste e-handelstrenderna som alla har gemensamt att de sätter kunden och kundupplevelse i första rummet.

 

 

John Larzon_Carismar_160x160

John Larzon, Head of marketing and business development på Carismar.

 

Patrik_äpple_160x160

Patrik Müller är e-handelsexpert på DIBS med mer än 15 års erfarenhet av att hjälpa e-handlare med effektiva betalningslösningar på den nordiska och europeiska marknaden. Patrik är en flitig kunskapsdelare och anlitad talare inom e-handel.

 

Carismar_DIBS

Se webinaret nu

Skriv in dina uppgifter, så får du tillgång till webinaret direkt.