Vi har bjudit in Patrik Segersven från Bluebird Media för att prata om utmaningar och möjligheter inom digital marknadsföring:
Detta är frågeställningar som den moderna marknadsföringsavdelningen bör kunna ha ett svar på. Patrik Segersven går igenom hur han arbetar kring dessa frågeställningar och vilka verktyg och metoder som finns till förfogande för att besvara dem.
Du som har operativt eller strategiskt ansvar för antingen digitalt sälj eller marknadsföring i din organisation kommer få en inblick i de största utmaningarna och samtidigt möjligheterna för 2020 inom digital marknadsföring.
Patrik Segersven är en av tre medgrundare Bluebird Media som är ansedd som en av Europas främsta performance byråer. På Bluebird Media ansvarar han för SEM och Webbanalys som affärsområden. Patrik har även varit med och startat upp två ehandelsbolag inom Wall art (Artiks.se) och Hair extensions (Chloes.se). Innan Bluebird Media och E-handelsbolagen har Patrik jobbat som Digital Sales Manager på Nordic Choice Hotels.
Samtalet leds av Nets e-handelsexpert Patrik Müller som bidrar med sina insikter i de senaste e-handelstrenderna som påverkar handeln just nu.
Nets är en Nordisk betalleverantör med anor sedan 1968 och har haft bolagsnamnet Nets sedan 2010. Vi erbjuder betallösningar för fysiska butiker och onlinehandel samt finansiella tjänster för banker och kreditinstitut.
© 2019 Nets Sweden AB, alla rättigheter förbehållna.