I dagens intervju från IRCE i Chicago berättar Carin Blom, detaljhandelsanalytiker på PostNord, om de hetaste trenderna på konferensen. Hon utvecklar sina tankar kring customer engagement, omnikanal och marknadsplatser. Se den nu. För fler tips, råd och trender - klicka här.
Vill du veta mer om trender och konsumentbeteende online? Hämta vår rapport från 2017 om svensk e-handel.
Jag har jobbat med betalningar inom e-handel i 15 år och har haft många olika roller under den tiden. Nu arbetar jag som e-handelsexpert på Nets. Bland annat så föreläser jag om e-handel, modererar evenemang och deltar i paneldiskussioner. Jag gör mycket omvärldsbevakning av e-handel och delar gärna av mig av mina fynd på Twitter och LinkedIn, så följ mig gärna där. Vill du höra av dig till mig med tips, åsikter eller kritik så kommentera i bloggen eller så mejlar du mig på pmull@nets.eu. Texta eller ring på 0709-370 420.
Dessa inlägg om omnikanal
Nets är en Nordisk betalleverantör med anor sedan 1968 och har haft bolagsnamnet Nets sedan 2010. Vi erbjuder betallösningar för fysiska butiker och onlinehandel samt finansiella tjänster för banker och kreditinstitut.
© 2019 Nets Sweden AB, alla rättigheter förbehållna.
Kommentarer (0)
Det finns inga kommentarer än
Bli den första som kommenterar inlägget.